اس ام اس دلتنگی کتاب رازهای کسب درآمد از گوگل ادسنس
جوک اس ام اس
بهترین اس ام اس جوک ومطالب روز

 

لبخند تو را چند صباحی است ندیدم/
یکبار دگر خانه ات آباد بگو سیب/
عمری است که اندوه به رویم زده لبخند/
از هر غمی اندیشه ات آزاد بگو سیب.

فرستنده : zebele

 

غم رفتنت در سينه باز مانده،برگرد تا اين دل در سينه نمرده

فرستنده : 09127xxx027 - هادی م

 

خــــــــــدایا
خواستم بگویم تــنهایم
اما...
نـــــــــــگاه خندانت، مرا شــرمگین کرد
چه کسی بـــــــــــــــهتر از تو ... ولی عجیب دلتنگم

فرستنده : مجید

 

شیشه نازک احساس مرا دست نزن !
چِندشم می شود از لک انگشت دروغ !!!
آن که میگفت که احساس مرا می فهمد …
کو کجا رفت ؟ که احساس مرا خوب فروخت !

فرستنده : کوتنا

 

برف ببارد یا
باران!!!
برای باور زمستان؛
همین جای نبودنت کافی ست...!!!

فرستنده : بيدل

 

مــرور میــــکنـَم ..
خاطِراتِـمـــان را
امـــــا مَگر ..
کـپـــی برابـَـر اَصـــل میشــَـــوَد ؟........

فرستنده : بيدل

 

دیشب تو خواب با بارون مسابقه دادم.اون بارید و من گریه کردم..
باهاش از تو حرف زدم..اون دلتنگ خورشید شده بود و من دلتنگ تو...

فرستنده : مژده

 

دیشب تو خواب با بارون مسابقه دادم.اون بارید و من گریه کردم..
باهاش از تو حرف زدم..اون دلتنگ خورشید شده بود و من دلتنگ تو...

فرستنده : مژده

 

جاده ی زندگی نباید صاف و مستقیم باشد ، خوابمان می گیرد ... دست اندازها نعمتند...!!!

فرستنده : ♥محمد♥

 

من شیفته ی میزهای کوچک کافه ای هستم…
که بهانه نزدیک تر نشستن مان می شود…
و من …
روبه روی تو …
می توانم تمام شعر های نگفته دنیا را یک جا بگویم

فرستنده : ♥محمد♥

 

بعضي وقتا انقدر دلتنگ كسي ميشي
كه اگه بفهمه خودش از نبودنش خجالت ميكشه

فرستنده : Niloofare Abii

 

وداع آخرم با تو، وداعم با نفس هامه
ببين نزديكه ويرون شم، رفيقم قلب تنهامه
يه دريا تو چشام دارم،شبم لبريز بارونه
بدون تو كسي جز من، كنار من نميمونه

فرستنده : roya

 

ساکنان دریا پس از مدتی صدای امواج را نمیشنوند...چه تلخ است قصه عادت....

فرستنده : عباس کوهدشتی

 

وقتي كسي نيست كه به او فكر كني به آسمان نگاه كن زيرادرآسمان كسى هست كه به توفكركند

فرستنده : 09192xxx700

 

اگر خداوند ؛ یک روز ارزوی انسان را براورده میکرد من بی گمان دوباره دیدن تو را ارزو میکردم و تو نیز هرگز ندیدن مرا انگاه نمیدانم براستی خداوند کدامیک را می پذیرفت

فرستنده : leila_bu


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 139
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 36942
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

href="http://www.myfreeshares.com/pages/confirm2.php?refid=reza20"> Myfreeshares.com